بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 29 أبريل 2015

نشر هذا بصفحتى بتاريخ 2013/12/25
شفيق راجع راجع
لقد أضفت ‏‏2‏ صورتين جديدتين‏.
صفحه 118 واقرأوا المكتوب فيه
شفيق راجع - راجع - تحرقوا البلد تعملوا عجين الفلاحه شفيق راجع راجع وصاحبكم مش هايبقى رئيس ولو لبس كل ساعات الاوميجا اللى فى العالم كلها ولو كل عقارب الساعات قرصته
خرج مسئول الجهاز الامنى السيادى تعيسا من اللقاء وقرر الا يخبراوميجا بنتيجه اللقاء
فى نفس اللحظه
اوميجا متوتر للغايه ولايستطيع ان يجلس على مقعده يذهب الى نهايه الغرفه ثم يعود
منتظرا حضور المندوب
امر اتباعه بالاتصال بالمندوب
المندوب لايرد
وبعد عدة محاولات يرد المندوب
يافندم انسى
شفيق راجع راجع
هااحبسه انا مايهمنيش .. انا عتريس
يافندم الصوفيه والاشراف والازهر والامارات وامريكا كلها معاه
وكتب الجفر تؤكد ذلك
اوميجا يصاب بصدمه
ويقرر اعتقال الشيخ الصوفى
الشيخ الصوفى .. اختفى يافندم
خلاص انا نيرون ولعوا البلد كلها احرقوها انا عتريس انا عتريس
ماحدش يعرف راح فين ياجماعه؟؟
يعنى لما حسن التهامى كان بيحضر روح سيدنا الخضر ايام السادات ماحدش اعترض ليه؟؟؟ ولما الرفاعى مشى علىالميه والسمك طلع من البحر وقاله كلنى يارفاعى عشان ياخد البركه ولما الجبل اتهز لسيهم الشاذلى وكلم جبريل عليه السلام ثم كلم الله دون حجاب ولما المفتى قال ان الرسول صلىالله عليه وسلم تجسد له فى البقظه -- ماحدش اعترض ليه ولما شيخ الازهر قال انه يوحى له ماحدش فتح بقه-- جت على السطرين دول وقفلت--ولما السيد البدوى كان بيطلع فوق السطوح ويرجع الاسرى المصريين من عند التتار ماحدش فتح بقه بكلمه واحده- ليه؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق